mmmandy.reismee.nl

The countdown!

Dag trouwe en toekomstige fans van mijn reisblog :-)

De meesten weten ondertussen wel al dat ik graag zotte reisjes maak en binnenkort is het weer zover: dan vertrek ik voor niet minder dan 2 maanden naar Centraal Amerika. Oh yeah!

Ik zou natuurlijk mezelf niet zijn als ik mijn dolle avonturen niet met jullie zou delen, daarom zal ik terug een blog bijhouden om alle verhalen in geuren en kleuren aan jullie te vertellen. Er zal steeds een link verschijnen op mijn facebook als ik een nieuwe blog heb gepost, maar voor wie nog niet zo vertrouwd is met dit medium of facebook gewoon niet vertrouwt, kan je ook altijd je email adres ingeven en dan stuurt deze geweldige blog je automatisch een notificatie (zie rechterkant: Blijf op de hoogte)! Prachtig, doen zou ik zo zeggen!

Maar ik ben nog niet weg natuurlijk, dus ik zal eerst mijn reisje eens uit de doeken doen voor jullie. Dit jaar ga ik terug alleen op reis. Ik hou van het avontuur en ik leer altijd enorm veel mensen kennen en uiteraard ook onder het motto: als ik moet wachten tot iemand met me mee wilt gaan, dan zal ik nog lang mogen wachten :p. Desalniettemin moet ik toch wel toegeven dat de schrik er een beetje inzit, er hebben mij namelijk al genoeg mensen gewaarschuwd voor de 'gevaren' van Centraal Amerika en het is ook een van de eerste keren dat ik de taal niet echt spreek. Maar kom, het is nu ook niet dat ik daar lang moederziel alleen zal zijn he! Toch?! :p
Ik reis terug met een internationale groep zoals ik ook al eens gedaan heb in Canada en vorig jaar ook in Oost-Europa. Ideaal omdat je heel veel ziet, mensen leert kennen maar toch vrij bent om te doen wat je wilt. Dit jaar koos ik voor gapadventures, een organisatie waarvan ik toch al veel goeds heb gehoord.

Ik vertrek op 5 juli richting Mexico (nee niet vroeger, want hoe kan ik nu Rock Werchter missen??). Daar land ik in Cancun waar ik enkele dagjes de stad en zijn omgeving wat zal ontdekken. Op 7 juli is de eerste meeting met de groep in Playa Del Carmen en daarna begint de trip die me in een maand tijd tot in Costa Rica zal brengen. Ik start dus in Mexico, ga daarna naar Belize, Guatemela, Honduras, Nicaragua en Costa Rica. Als je kijkt naar de kaart, kan je ook makkelijk mijn trip volgen. Eenmaal in Costa Rica heb ik dan een weekje voor mezelf vooraleer ik met de volgende trip start die me in 14 dagen naar Panama brengt. Tijdens dat weekje alleen zal ik de Pacific Ocean van Costa Rica wat verkennen en wat ontspannen. Ik heb trouwens ook een 'Costa Rica Adrinale Pack' geboekt waarmee ik aan rafting, ziplining en canyoneering zal doen :D! Ik eindig mijn trip in Panama op 27 augustus en heb dan nog twee dagjes vooraleer ik op de 29ste terug naar huis vlieg. Zeven landen in 2 maanden tijd, het gaat de moeite zijn!

Voila, nu zijn jullie allemaal weer op de hoogte van mijn zotte plannen. Hopelijk kan ik iedereen terug bekoren met mijn verhalen en foto's en ik hoop uiteraard ook dat ik eens van jullie iets hoor. Dus laat gerust een reactie na! :-)

Reacties

Reacties

Maarten

Ziet er een mooie reis uit.
Veel plezier allezins!

Lise

Wauw ! Iedereen die dit leest is jaloers denk ik, Mandy ! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!