mmmandy.reismee.nl

Adios!

HELP! Morgen is het zover en vertrek ik op mijn twee maand durend avontuur! Ik ben volledig klaar met pakken en alles staat klaar, alleen mentaal ben ik nog niet helemaal in orde (maar misschien komt dat wel nooit?).

Om 6.50 uur vertrekt mijn vliegtuig vanuit Zaventem naar Londen Heathrow. Daar moet ik uitchecken (inclusief bagage) en dan eventjes naar Gatwick gaan, een andere luchthaven in Londen. Tussen mijn twee vluchten heb ik 3 uur en 45 minuten... Ik ben nu al aan het stressen! Ze hebben me wel gezegd dat het geen probleem zou mogen zijn maar ik ga toch pas opgelucht zijn eens ik daar ingecheckt ben en braafjes op mijn vliegtuig kan wachten.

Ik kom rond 15h aan in Cancun, Mexico en het is er 8 uur verschil (dus daar is het 8 uur vroeger dan hier). Ik slaap dan twee nachten in een jeugdherberg in Cancun voor ik naar Playa Del Carmen ga waar ik de groep ontmoet. In Mexico heb ik al afgesproken met een Mexicaan die ik twee jaar geleden in Canada heb leren kennen. Ik zal dus al direct ondergedompeld worden in de Mexicaanse cultuur (wat die inhoudt, zal ik maar aan jullie verbeelding overlaten

Wink
).

Verder weten jullie al ongeveer hoe mijn trip eruit ziet (als je de vorige blog toch hebt gelezen tenminste). In Costa Rica zal ik de groep een dag voor het einde al verlaten want tussen die trip en de volgende ben ik namelijk een weekje alleen. In dat weekje heb ik mijn route al volledig uitgestippeld. De voorlaatste halte van de eerste groepstrip is in La Fortuna / Arenal, een hele mooie streek waar er vulkanen zijn en daar wil ik graag wat langer blijven. Vandaar is het dan ook makkelijker om verder te reizen naar de Pacific coast waar ik dan nog Tamarindo, Samara en Montezuma doe en zo terug naar de hoofdstad San Jose trek. In San Jose ontmoet ik dan de nieuwe groep waarmee ik tot Panama reis.

Voila, dat is het zowat op de vooravond van mijn avontuurtje. Ik moet zeggen, ik heb toch net iets meer stress dan anders. Het is toch redelijk onbekend territorium voor mij, ik spreek de taal niet echt (maar dat zal wel komen hoop ik) en het is twee maand moeder ziel alleen (ok nu ben ik de zieligaard aan het uithangen

Tongue out
). Maar ik zie het wel zitten en ik zal daar ongetwijfeld wel weer zotte avontuurtjes meemaken. En van die avontuurtjes zal ik proberen om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden (en al dan niet jaloers te maken)!
En ook niet te vergeten: ik hoor ook graag iets van het thuisfront! Hou jullie dus zeker niet in om te reageren op mijn blog of een facebook berichtje, emailtje, smsje te sturen!

Hasta la vista baby!

Cool

Reacties

Reacties

Amber Vdd

Mandy ik wens je heel veel succes met je reis ik hou elke dag je blog in de gaten ik hoop dat je goed aankomt tot
gauw (; xxx

nonkel Franky

Veel succes en geniet van je mooie reis!!
Groetjes nonkel Franky tante Jeannine

Luke

Good Luck! xx

Paps

Een fijne reis en veel nieuwe ervaringen wens ik je.
Wees voorzichtig en kijk uit je doppen, want al lachen we het soms weg, een beetje ongerust zijn we wel.

Inaize

Veel plezier meid! Ik probeer af en toe te updaten over de gemiste feestjes :-) Veel succes met je muskietennet hahah!!!
Have fun en enjoyyyy!!

Nonkel Ronny

Hey Mandy
Veel succes op uw reis en geniet er van.
Ps. De woorden van je pa ingedachten houden é !!!!!!
Groetjes tante en nonkel

Roos

Ga er voor Mandy, we gaan mee met je verhaal,
Geniet met volle teugen

Chayennetjeee xxx

Heey Mandy ,
Veel plezier op je reis!!!!
Kga elke dag je blog volgen.
Want ik zou wel graag weten hoe het met je gaat

Good luck !!!!!

xxxxxxxxxxx Chayenne

Hannah

Stel het wel op reis!! Geniet er maar van!
wie weet kom ik je morgen nog tegen op zaventem want ik heb mijn vliegtuig 5 voor 6! veel groetjes xx

mams

Geniet van je reis en de vele ervaringen. Hopelijk moet je niet al te veel stress hebben in Catwick ;-). Nog een aangename vlucht.
Groetjes en dikke knuffel XXX

Sofie

Ja ik ga gewoon zeggen wees verstandig!!! :-p
Want een goeie reis heb ik je al op heel veel andere manieren gewenst. En ik ga net zoals Inaize je updaten over al de gemiste feestjes en in prive-berichten over mijn eigen avonturen :-)
Grtz en tot binnenkort x

Gaëlle

Goeie reis eh en geniet ervan, Good luck. Knuf xxxx
Groetjes Gaëlle & co

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!